söndag, april 13, 2008

30-årsjubileum

LihTösens 30-årskonsert blev lyckad ikväll. Glitter och stämsång. Jag hade glömt hur matt man blir efter sådant fokus i 2 timmar, de flesta icke-kör-människor tänker sig kanske att körsång är simpelt och okomplicerat, ingen hör ju vem som sjunger vad. Om alla tänkte så skulle det nog låta rätt så illa. Vi var duktiga och om det fungerar så lägger jag ut ett smakprov när jag kommit åt inspelningen.
Efter konserten blev det sittning. Maken till mer skönsjungande och städad sittning har jag aldrig sett! Vi hade trevligt, men jag är redan hemma.. som ni ser. Det är läggdags, imorgon skriver jag och Helena klart pedagogiktentan. Går inte tiden väldigt fort? Snart firar inte bara kören, utan även jag 30-årsjubileum.


Godnatt
/E -utan lugg.

Inga kommentarer: