måndag, november 22, 2010

Om semestern

I somras skrev jag att semesterbilderna får visas i November när allt är grått. Dock är allt vitt idag, men jag bjuder på gröna bilder.

Vi tältade oss upp från Linköping till Östersund med trevliga stopp
Det lagades och åts en del trangiamat. Här i Gävle, där var det 25 grader i vattnet.

Jag tog så många kvällsdopp att det är omöjligt att räkna! C's är lite mer lätträknade..

Vi besökte Falu Koppargruva

Åkte lite båt (lägg märke till mina väl valda örhängen :))

Också blev jag moster! Här 48 timmar gammal Felicia!

I Hälsinglandet cyklade vi

in till Bollnäs för att fira min 25års dag med Grekis mat. Jag fick ett tält för att mamma och pappa dog av skratt när jag sa att vi campade i ett 1,5-mannatält.

Vi cyklade mer! Dressin i Delsbo. Det var fantastiskt roligt! Men bullrigt så vi fick huvudvärk. Vi stannade vid en sjö, jag badade, och vi åt köttbullemackor.

Vi var kära

och knäppte en del knäppa kort.


Här bär jag hatt i Gävle och tror att jag är gravid. Det var jag inte :)


Så bra vi hade det! Nästa semester ska vi vara tre!
/E

3 kommentarer:

Anonym sa...

va ni oxå i falu gruva..haha de va ju vi määää

Linda sa...

ÅH ni är mitt favoritpar, snart familj Heja!!

Emilie sa...

Åh Linda du är väl för söt! Kan vi inte baka lussebullar nån dag?