söndag, november 14, 2010

Bästa söndagen, utan bilder!

Jag önskar att jag kunde visa er vilken fantastisk söndag jag har haft! Men jag är ju inte en sån som alltid har kameran i handen och tar fina lite drömska bilder, tyvärr. Jag önskar att jag var, för såna bloggar är ju lite roligare att besöka.

Men. Iallafall. Bästa långfrukosten (här hade det kanske varit en bild på juice och te), sedan låg vi i sängen hela förmiddagen (bild på ljusa sängkläder och en arm med en bok) och läste de pappaböcker C fått av mig i du-ska-bli-far-dag-present. Jag grät mest för det är så fint och fantastiskt allting. Sen somnade jag lite och vaknade för att göra pannkakslunch (bild igen), lyxigt nog!

Eftermiddagspromenad (bild på regnig rydskog och rosiga kinder) och kaffe med Julia och nu laddar jag för fisk till middag. Fisk är nog det godaste jag vet, på delat första plats med fantastiskt viltkött hos mamma och pappa.

/E

Inga kommentarer: