söndag, november 28, 2010

Första advent


Vi har tänt ljuset och jag har ätit risgrynsgröt. Efter ett par timmars pluggande av överviktskirurgi och ERCP promenerade vi till Gamla Linköping och mötte Julia för adventsmarknad, i full snöyra. Mysigt! Tur att vi fick ett bort på cafét så vi kunde tina lite och äta saffranssemla - det bästa av två världar.

Nu efter promenad i nysnö tillbaka är jag ordentligt trött och har lätt ont i magen. Det finns det dock inte riktigt tid till för nu ska det pluggas akut buk.

3 dagar till tenta, sedan hoppas jag på vila och julmys.
/E

1 kommentar:

Emma sa...

du är så fin i din mage emilie och jag ser verkligen fram emot när vi får ses. då ska jag krama dig mitt hårdaste, fast kanske är bäst att göra det från sidan så jag inte trycker in din mage så den kommer ut på ryggen. det vore ju typiskt obra. puss!!!