torsdag, januari 29, 2009

(h)järnbrist?

Varför är jag inte på "hur-man-gör-en-poster-föreläsningen"? Ja, det beror främst på att jag inte kunde vakna, sedan kunde jag inte klä på mig. Därefter lyckades jag inbilla mig själv att jag skulle vara mer effektiv hemma och läsa två vetenskapliga artiklar till pedagogiktentan.. Istället har jag försökt laga ett par jeans (som troligen sett solen för sista gången), kräkts på alla modebloggar och funderat på syprojekt. Samt sett över huruvida min plånbok skulle klara ett jeansköp.


Blodpudding till lunch (3st för 20 på maxi), sedan Katastrofmedicin, traumatologi.
/E

Se nedan! Ett slags röstsystem, ni är ju halvbra på att kommentera, men ett klick kanske ni orkar med? (och nej "dåligt" fick inte vara med, för jag bestämmer!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Handla jeans på Tradera, det kanske plånboken klarar av.

Emilie sa...

Åh, har aldrig tänkt tanken, trots att jag kan sitta i timmar och titta på fina stövlar och boots där. Tack för tipset! Dock köpte jag jeans på Vila idag :)