söndag, januari 18, 2009

The end of an era!

Idag ser mina ögon dimmigt, min kropp ligger fortfarande kvar i sängen, mitt förstånd tappade jag nog igår, och här sitter mina händer och bloggar för fullt!

Gårdagen spenderade jag med Carl. En skön sovmorgon, lång och god frukost (nybakade lördagsscones), en promenad ner till staden och en perfekt fika på Berget - det mysigaste fiket med tantinredning som inbjuder till timmar av kaffe! Stadsstros och sedan hämtmat från kina, i princip. Resten av kvällen (och natten) drack jag vin, åt ost och sjöng halsen av mig med Julia och Jesper. Vilken natt! Tanten (jag) kom inte i säng förrän halv 4, kors i taket! Det var en blek, men glad gestalt som tittade på mig i spegeln i morse.

I fredags åkte jag, Emma och Melina till Jönköping. Det var en fin stad där vi fikade och spatserade runt. Mycket kaffe och god sallad på Johans Café. Vi försökte gå på rättegång, men den beslutades vara bakom lyckta dörrar. Sedan blev det god middag, kortspel och monopol. Jag blev bankrupt och åkte hem :)

Prima ledighet, och imorgon börjar Termin 6. Den sista.
/E

Inga kommentarer: