söndag, januari 25, 2009

Do redo


Den här klänningen blev till....
En liten jacka...

Och en kjol med rosett.

Känner mig lite som en disneyfigur, men det behöver man ibland. Och ja, jag fotar på toaletten pga ljuset, men tydligen blev en bild suddig ändå.

Idag fick jag en springtur, sedan drack jag latte på Waynes i sällskap av mig själv och DN. Skönt. Andra bra saker är Imogen Heap, makrill i tomatsås, avocado, och tanken på Köpenhamn över påsk.


Tänker att jag skulle kunna kommentera den vikthets som debatteras i många bloggar. Orkar jag ställa frågorna; varför är vikten så viktig för kvinnor och mindre viktig för män? Varför är kvinnor inte nöjda? Varför spelar ett kilo hit eller dit så stor roll?
Nä. Jag orkar nog inte ställa de frågorna. Det enda jag orkar är att vara nöjd med mig själv. Allt annat stjäl energi från sådant som är verkligt och viktigt.

/E

2 kommentarer:

Anonym sa...

SNYGGT!

Anonym sa...

Amen gud vad fiffigt:) det blev verkligen snyggt! Kram från Amanda.