torsdag, september 13, 2007

Surkärring -en kvinnofälla

Jag har flyttpackat lite nu, 4 kartonger, och ändå ser det ut som att inget är nerpackat. Hur ska detta sluta!

Jag är trött men överväger ändå en springtur. Jag har fortfarande brutal träningvärk i magen och bröstmuskler efter senaste mördarpasset. Usch, kände genast hur orken rann ur mig. Ett varv i skogen känns oerhört långt borta.

Igår år vi god middag hos Linda. Det blev blåbärspaj till efterrätt, idol på tv och väldigt trevligt sällskap! Angående idol: jag är helt säker nu, jag gillar inte det programet. Elakheter rakt igenom. Förnedrings-tv och fruktansvärt elakt. Sen att vi tycker att det är underhållande, det är ännu hemskare! Elaka, vassa kommentarer som det säkerligen fliats på innan sändning. Usch. Låt folk ha sina drömmar, orealistiska eller ej!


/E

1 kommentar:

Karin sa...

Hej vännen!
Vart ska du flytta? Ska vi ta en fika nån dag? Saknar att prata med dig!

Kramkram