söndag, september 09, 2007

Ett par ord.

Jag bloggar mindre nu. Det måste vara positivt.

Igår var vi på nollans sittning och firade att dom blivit ettor och att vi är lediga från allt äventyr. Det var en bra kväll. Idag bjöds det på brunch hos Emma och Tove. Pannkakor, frukt, bröd och massa goda grejor! En perfekt start på en annars så tråkig söndag. Jag är trött, men har försökt att plugga lite ändå. Har massor att göra, men inte riktigt de böcker som krävs. Tack och lov att internet finns!


Annars har jag inte besvärat mig med någon särskild tankeversamhet idag.
/E

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker inte att det är positivt att du bloggar mindre nu!

Anonym sa...

Jo, det är det.

:-)

Pappa

Anonym sa...

TANT!? äre sant!? men jösses. Men kanske skönt ändå att bli tant, eller kanske mindre fyllefjortis iallafall. Jag vet inte om det är positivt att blogga mindre, du har väldigt sköna funderingar och tankar. Men dom kanske kommer ut på annat sätt om du inte skriver ner det i bloggen? - hoppas det!