onsdag, september 19, 2007

Som fisken

Jag är inflyttad i lägenheten. Allt är nästan klart, bortsett från att jag inte har någon lampa i hallen, inte heller en hatthylla (den förra var oerhört ful, så den skruvade jag bort det första jag gjorde. sen lyckades jag köpa en som är 1m lång, till en vägg som ät 50cm.. hur tänkte jag då?), inga tavlor på väggen och inget att använda som städskåp. Men jag trivs! Den är fin och inredd a la Emilie.

Imorse/natt klev jag upp 04.15 för att 05.33 ta bussen till Motala på min första praktikdag. Jag är på en medicinavdelning och har idag mest gått omkring som ett frågetecken efter en undersköterska. Om nån dag ska jag få gå med en sjuksköterska innan dom låter mig springa fritt. Detta kan bli riktigt roligt!

/tröttE

2 kommentarer:

Anonym sa...

bilder?

Anonym sa...

Härligt vännen! Nu måste jag ju nästan komma och hälsa på nånting, så man får se vad "inredd a la Emilie" betyder! :) Saknar dig måus. Puss puss