onsdag, juni 27, 2007

Mitt bästa Tips

Har ni läst Mitt Bästa Tips i Allers? Eller är det bara jag som lever ett pensionärsliv med friskis & svettis-träning och allsång på skansen? Hur som helst, Mitt Bästa Tips handlar om att man ska skicka in.. sitt bästa tips helt enkelt.

"Om jag ska hälla över något
i en flaska med mycket smal hals,
till exempel en parfymflaska,
sticker jag hål med en stoppnål
i botten på ett tomt äggskal och
får på så vis en bra engångstratt"

HAHAHA. Hur skulle jag klara mig utan Allers med alla mina små flaskor som jag ska hälla saker i!


Hur kommer det sig att jag blir så trött även på mina lediga dagar? Så har det inte alltid varit. Idag har jag handlat åt mammas farmor, skjutsat morfar till tåget och fikat med Towa och jag är helt slut! Jag blir så trött av att gå på stan. För mycket intryck för en simpel hjärna kanske. Jag går bara och tror att jag behöver eller vill ha saker. Men allt kan inte köpas för pengar. Nu vet jag iaf, Calle kommer upp den 18e Juli. Något att se fram emot.
En annan sak att se fram emot är Emil, som kommer hem ikväll!

/E

Inga kommentarer: