torsdag, juni 14, 2007

Från Borås -mot Östersund

En veckas skön ledighet i Borås. Imorgon åker jag mot Östersund och kommer hem vid halv 4 på eftermiddagen. Det känns tungt att åka. Calle ska komma upp och hälsa på, men vi vet ännu inte när. Det är svårt att längta efter något utan att veta hur länge man ska längta.
Calle är hos tandläkaren nu, men i eftermiddag ska vi fika på stan. Han börjar jobba ikväll och kommer att krypa ner bredvid mig vid 3 inatt. Jag tycker inte om att säga hejdå, och verkar ha svårt att leva i Nuet. Inlärningsmål.

När jag kommer hem ska jag skriva en glad blogg och ladda upp några bilder från veckan. Vädret var strålande! Det blev sol, bad och en del utflykter.


Omvårdnadstentan är Godkänd. Ett steg åt rätt håll.
/E

3 kommentarer:

Unknown sa...

Tentan godkänd; skönt eller hur?

Jo, det är eländigt att vänta utan att veta hur länge... Försök bestämma ett datum ju!

Välkommen hem; vi längtar.

Pappa

Anonym sa...

nämen, kan man inte kommentera? :(

Anonym sa...

Jo det kunde man vist :) började skriva att jag har det krångligt tvärtom med att inte kunna leva någon annanstans än i nuet, asdålig på att planera. Kram kram