tisdag, juni 05, 2007

Sommar och sånt.


Det tar sig med smyckespysslet. Jag har gjort ett gäng halsband nu. Några ska jag behålla själv, och några har tilltänkta bärare. Jag hoppas att jag kan göra massor i sommar, eventuellt till försäljning..


Jag har haft sköna lediga dagar. Stressen avtar, men jag lever fortfarande några dagar fram i tiden och har fortfarande en Att-göra-lista. Jag och Calle har grillat, varit i Ga. Linköping, tittat i affärer, solat med några mys i Trädgårdsföreningen och varit på kalas. Imorgon ska jag städa, tvätta och packa. Sedan på torsdag har jag sista skoldagen och på eftermiddagen bär det av mot Borås. Det är mycket nu, men sen får vi andas allihopa.


En dusch, After sun och ett till halsband ikväll kanske. Snart måste jag avancera och göra armband och fotlänkar också :) Och örhängen. Jag har så mycket på G!
/E

1 kommentar:

Anonym sa...

tack sötnos. :) Pussis!