tisdag, mars 06, 2007

Såga

Idag är himlen blå. Jag ska skriva mer på min tenta. Trodde att jag var klar, men nu har visst examinatiorerna ändrat instruktionerna. Tack för det. Jag tror ändå att det är vår, att min förkylning är över och att jag ska springa ett varv i rydskogen idag. Kanske på tid.

Ett sting av uppgivenhet hänger ändå över mig. Jag är trött på min förmåga att bli så enormt arg och besviken på mig själv. Detta även om någon annan gjort fel (vilket iofs inte är fallet denna gång). Jag ser mig som att jag har god självinsikt och bra självförtroende, kanske har jag fel. Jag ruggigt bra på att såga mig själv. Om nu det är något att sätta på CVn. Jag är så trött på att gå mig själv på nerverna här hemma och driva mig och andra till vansinne. Jag undrar när jag senast satt ner och gjorde ingenting utan att det kröp i fingrar och ben.


Ha en bra dag
/E

Inga kommentarer: