fredag, mars 23, 2007

Lycka!

Åhhh! Två härliga timmar på praktikplatsen. Det är ett demensboende med ett gäng härliga tanter. Jag tror att jag kommer trivas som fisken. Demens är något som verkligen intresserar mig och den input man får i ett sådant arbete är oslagbar. Jag hade ett stort leende hela vägen hem trots det gråa vädret och regnet.

Min stol är för låg. Jag får lyfta upp axlarna för att kunna skriva, inte bra. Men jag har en lösning: den lagom tjocka boken Människans Fysiologi, den passar utmärkt under min rumpa. Fast.. jag borde läsa iden. Då får jag istället sitta på Principles of Anatomy and Physiology.

I eftermiddag blir det storhandling i metropolen skäggetorp.
/E

1 kommentar:

Anonym sa...

Du ar sa bra, jag alskar dig. Du ar verkligen sa jakla bra! Jag saknar dig och allt det dar bra! Towis