torsdag, mars 22, 2007

dödsstöten

Jag fick svar från GB, helt oväntat. Det var ett litet försvarstal. Dom vill att glassen ska symbolisera 70tals-disco. Ehm, jag tycker att den snarare symboliserar barbie och små tjejer med smink. Jag blir lite sur för att dom inte tänker så. Jag fanns ju inte på 70talet, men tänker mig att en blomma i rött och orange vore mer passande än en stjärna med glittersmink i. Den hade kanske kunnat heta nått fyndigt a la 70tal också, typ Love not War.

Boxpass med Julia i eftermiddags. Det var döden, men skönt. Mina händer skakar, jag ont mest överallt och är sugen på choklad. Jag behöver skriva nån krystad inlärningsplan och förbereda mig inför imorgon. Då ska jag till min praktikplats och kolla läget.

hejdårå.
/E

2 kommentarer:

Anonym sa...

Som reklamare måste jag tyvärr säga att Love not war är alldeles för jobbigt att säga. Men den skulle kunnat heta Lovely eller nåt sånt istället.

Jag tycker iof glassen ser härlig ut, men så gillar jag också 70/80-tals glamdisco.

Namnet var väl det enda olyckliga egentligen.

Emilie sa...

Namnet och glittersminket, är det olyckliga. En stjärna med namnet lovely, det är en idé jag kan köpa.