söndag, mars 04, 2007

Camping.

Igår var jag rastlös på eftermiddagen och bestämde mig för en springtur. 5km blev det, bra träning inför blodomloppet. Vad jag inte tänkte på är att mina förkylning inte riktigt gått ur kroppen. Det hela resulterade i halsont. På kvällen blev det fest. God mat, som alltid och trevlig förfest hos Linda och sedan iväg till Kårallen. Det var campingtema och jag hade en rosa midjeväska. Fina grejor. En helt ok kväll, men jag var lite seg. Vill inte festa mer nu på ett tag.

Jag har ingen plan för dagen och blir lite rädd för dagar som blir ingenting. Jag har saker som jag bör göra, såklart. Linköping känns som ett vacuum idag, söndagsvacuum. Jag gillar inte söndagar. Dom är för tysta, för långa, för intetsägande och sega.

Jag har träningsvärk PÅ foten.
/E

2 kommentarer:

Unknown sa...

Gå till kyrkan vetja. Utmärkt bot mot sega söndagar.
;-)

Pappa

Emilie sa...

Tänk att jag förutsåg den kommentaren från dig :)