söndag, mars 11, 2007

En helg.

Jaha. Söndag igen. Inget festande i helgen, vilket känns riktigt skönt. Nu väntar en vecka med nya föreläsningsämnen (immunologi bla) och säkerligen plugg. Jag har hela tiden känslan av att jag måste plugga, men vet aldrig på vad. Högst obehagligt.


Igår kväll var Sara här. Jag och Julia gjorde bakad potatis och goda röror. Sedan blev det kladdkaka med lime i och ett halvt öga på melodifestivalen. Jag gillar det inte. Sällskapet däremot var det inget fel på. Sara slaggade i vår förträffliga soffa och vi såg på Ronja Rövardotter till frukost.

Idag ska vi på skivstångspass. Har inte varit där på två veckor pga förkylning, men nu så. Jag springer och slog mig själv med ca 2 minuter senast. Det tar sig.


Det här kan ni läsa, och säkert tänka er hur jag ser på saken.
/E

Inga kommentarer: