söndag, mars 25, 2007

Kasta inte sten...

Födelsedagsfest för Emma och Linda igår. God mat och kul förfest. Sedan iväg till kårallen.. En konstig kväll i sin helhet. Krånglig och aningens kaosartad för min del. Jag tror inte att jag förstod förrän i morse hur mycket jag faktiskt drack.... Hur som helst, vid 3tiden stod jag utan för Calles fönster och kastade sten. Sen kom en kille och hjälpte mig att knacka med en bandyklubba. Fick liv i Calle och en puss på pannan. :) Dagen var som en helt vanlig söndag med dopaminbrist och en t-shirt som luktade öl.

Idag kom kusin Andreas förbi, helt oväntat! Han var påväg från Norrköping, och kom hit på en fika. Riktigt kul! Sen tog jag 2,5km på 13.15min och åt ett berg med mat.


Detta är en sjukt lång söndag, fast vi förlorat en timma.
/E

Inga kommentarer: