söndag, februari 04, 2007

Söndag.




Nya sängkläder från Ikea och en skokartong som jag klädde in i leopardmönstrat papper. Mest för att det var kul.


Söndag. Jag hade tänkt att tvätta, men inga maskiner var lediga (finns inget tidsbokningsschema). Tanken är att jag ska cykla till HUB (HälsoUniversitetets Bibliotek) och läsa om nervsystemet i den tjocka, skräckinjagande boken på engelska (suddig bild). När det är gjort ska jag belöna mig själv med ett skivstångspass. Ni vet lika väl som jag att jag kommer träna även om jag inte pluggar.. så det kanske inte kan ses som belöning.


Imorgon har jag färdighetsträning i hygien och temp-mätning.
/E

10 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att läsa om allt, och grattis till tentan - fan vad du är bra!!! =) Drömde att du ringde inatt så jag får väl ta och ringa =) puss

Anonym sa...

Towa ju

Anonym sa...

hej! min nya blogg:
www.thedreamabout.blogg.se

Anonym sa...

hej tjej. varför tog du bort ditt senaste inlägg? crazy.

Anonym sa...

men...du hade ju ett nytt inlägg.. vart tog det vägen?? hmm / MarreBarre

Anonym sa...

Men hallå där, man kan ju inte ta bort inlägg =( GRRR...sen får du ändra datum på resan hem, kom imorn! puss

Anonym sa...

Ja hur stora är dom :/ den andra på första raden är väl runt, tja..sådär en A4, kanske lite större. Den första på andra raden är STOR - jag är värdelös på mått :(

Unknown sa...

Lyssna på dina vänner, gumman...


puss, Pappa

Anonym sa...

Tur att jag lagt till dig i min rss-läsare så jag kan läsa inläggen även efter att du tagit bort dom :)

Mycket läsvärd blogg, trots att jag inte känner dig.

Anonym sa...

Du gör nog oss alla en aning förvirrade. Skriv något nytt vännen, vi saknar ditt bloggande /Towa