lördag, februari 10, 2007

Idagdå

Idag har jag pluggat halvbra enligt mitt nya schema 20min åt gången. Jag försöker att hitta ett sätt som fungerar. Av pausat med lunch och promenad. Det är riktigt härligt väder idag -Solsken och några sköna minusgrader.

Konstigast denna vecka är nog att Pappa tycker att jag ska börja nätdejta. Helskumt. Men vi får se om jag ger det en chans.


Nä hörrni, jag måste nog ha en till paus i bloggandet. Det här är är ju bara massa ytligt pladder och inte alls som det brukar vara :(
/E

2 kommentarer:

Unknown sa...

Haha, nämen hallå!
Jag tog metoden i försvar, men hur Du vill göra: tja, det är Din sak, kära barn.

Tricket är nog att välja rätt sajt iofs...

Anonym sa...

Du får så gärna blogga om ytligt pladder också, det är kul att läsa, du behöver inte skriva en blogg som handlar om något speciellt. /Towa