måndag, februari 19, 2007

Krångel

Jag håller på att bli vansinnig på skolan. Vi ska skriva en hemtenta i psykologi, som är ett riktigt roligt ämne. Men det finns inga böcker att låna, jag var för sent ute. Så nu får jag köpa och be dom hemma låna från Östersund och skicka ner. Krångel bara.


Men men. Livet är gott ändå. Trots detta och trots att någon lagt ett lock av gråa moln över linköping. Vi har inte sett solen på säkert en vecka. Men ändå, det ljusnar.

I övrigt hade jag en skön helg med mamma. Vi shoppade skor, åt god mat, pluggade lite och såg The Departed på bio. Hon är för söt mammamia.
/E

3 kommentarer:

Unknown sa...

Mm, men den heter nog departed.
:-)

Unknown sa...

I know - viktigpetter...
:-)

Anonym sa...

Åh vännen, jag är sjuk. Och du bloggar så sällan nuförtiden, och jag är trött, och sjuk som jag sa. Suck /Towa