onsdag, februari 21, 2007

Borde...

Idag är jag schemafri. Vaknade i lagom tid och kände mig utsövd. Jag tänkte ligga nån minut och sedan gå upp för att plugga. Men av någon mystisk anledning somnade jag om och sov komadjupt. Drömde helt sjuka grejor och Shakira och magdans.. Hur som helst, vid halv tio klev jag upp.

Det är minus 10 grader idag, vilket är kallt för att vara Linköping. Jag cyklade till HUB och hämtade en psykologibok och tränade sedan på Friskis. Inte bra att svetten fryser till is på vägen hem..

Nu har jag börjat läsa den enormt tjocka psykboken. Jag vet inte hur mycket "matnyttigt" (hatar det ordet) den innehåller, men jag hoppas att den hjälper mig. Det känns lite rörigt inför denna hemtenta. Jag känner mig stressad och är säkerligen inget trevligt sällskap.
Det är konstigt att när man är stressad så kommer alla andra "borden" också upp, men när man har all tid i världen så tänker man inte på sånna smågrejor. Jag borde t.ex. vaccinera mig (alla vaccin man ska ha som SSK), kanske ringa nån läkare som vill titta på mina knän, plugga andra saker, fixa cykeln, ringa folk, handtvätta... osv.


Ikväll ska jag iaf lyssna på Gudrun Schyman på campus.
/E

Inga kommentarer: