söndag, februari 25, 2007

Morgonstund

Är det inte skönt hur lyckligt ovetande man är på morgonen. Jag brukar tänka på det innan jag går in på svd eller aftonbladet, ibland blir jag lite rädd att det ska ha hänt någonting fruktansvärt. Världen sover inte.


Igår matade jag kaninen Olle och lagade mat till Julia och Calle. Trevlig kväll, men jag gillar verkligen inte melodifestivalen. Det låter illa, musiken är enformig, uppbyggnaden av programet med massa deltävligar blir bara jobbigt.. Men vi såg det ändå.
Storhandlade igår också. Julia såg en MUS inne på affären!! Lite blä. Men om jag var en mus skulle jag också bo på stora mataffärer bland brödet och flingorna. Säkert skulle jag gnaga på en frukt då och så.

Jag blev förkyld över natten. Usch.
/E

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag blev bakis över natten, också usch! /Towa