onsdag, augusti 31, 2011

Du liv


Härliga liv! Detta trots att vår starka tjej är snorig som få och lät som en slemmig stackars gubbe inatt. Hon sover visserligen mer, men jag har flera gånger använt snorsugen inatt. Ja, snorsugen, ni läste rätt. Tack och lov för den uppfinningen! Pigg och glad är hon, snoret till trots. Vi har invigt sittvagnen då hon är mer intresserad av att se saker än att ligga skönt. Vi tog en liten höstig promenad vid ån tills jag var så kaffesugen och huvudvärkig att vi fick gå hem.

I övrigt har jag beställt massor av tyger på nätet, thank god för nätshopping! (Ni vet ju hur jag känner inför barnvagnssläpande på stan - bara jobbigt och inget blir gjort). Nu har jag alltså syprojekt i hela skallen och väntar bara på sista leveransen. Hör på det här bara: Brunt trikåtyg med vita taxar på! Det kan inte blir bättre! Även svamptyg och uggletyg!  HURRA!

Ikväll står jag, C och lilla E på bakluckeloppis och säljer allt vi äger men inte vill ha. Kom och köp!
/E

1 kommentar:

Petra Li sa...

Åååh snorsugen, kan och vill inte ens föreställa mig, ser något stort snaaabeel-liknande framför mig. inte kul. men brunt trikåtyg med vita taxar låter ju ljuuvligt åååh vad fint!!!! kram kram