söndag, augusti 07, 2011

Telefoni

Jag har sagt byebye till min trogna Sony Ericsson W660i som jag haft i 3 år. Den har varit med om mycket. Bland annat har den tappats i ett glas vatten, i golvet samt flygit av cykeln med mig tätt efter och kraschlandat i astfalten.

Därför har jag nu en Motorola Defy som är vattentålig, dammtät, har extra tålig skärm samt finesser av många slag. En så kallad smartphone som inte fått mig att känna mig särskilt smart vår första vecka tillsammans, även om jag är snabblärd när det gäller teknik. Dock tar det min X antal minuter att komponera ett sms och det blir nästan alltid något fel..

..Alltså är det enda jag saknar är det hederliga T9-tangentbordet, för ingen människa kan skriva ett sms lika fort på touchskärm som på T9. Challenge accepted.

Nå. Positivt är att jag har en blogg-app! Så kanske ses vi tätare.. om jag får in snitsen med tangentbordet.
/E

Inga kommentarer: