onsdag, augusti 24, 2011

Peppar peppar...


Nu har vardagen infunnit sig efter semestern och jag känner mig åter i gängorna efter att ha varit ur dessa några dagar i semester-vardag-skarven. Tösabiten vår verkar ha kommit in i lite bättre sovrutiner dagtid nu när dagarna är lite lugnare (pepparpeppar!). Jag vågar ännu inte uttala mig om hennes nattsömn... Men dessa timmar hon sover dagtid är guld värda för oss båda. Pigg och glad mamma som hinner pyssla om sig själv, sy och dricka en kopp i godan ro.Och pigg och glad bebis!

Idag har vi peppat för babysim genom att titta på simlokalerna, köpt simbyxor och fått information som Ester tyckte va så trist att hon slocknade mot mitt bröst.

Noterar att några löv fallit från träden, men deppar inte ihop för det. Höstmode, höstpromenad, höstfika och höstlek är bara härligt!
/E

Inga kommentarer: