fredag, februari 26, 2010

Tidsperspektiv.

Mitt sömnbehov är tydligen omättligt. Inatt sov jag 10 timmar. Kan tänka mig två förklaringar, 1) jag sover ikapp när jag kan, 2) jag är uttråkad på kvällarna och somnar tidigt.

Gårdagen blev sådär. Det är nästan stressande att hinna vila och aktivera sig när man har 1 ledig dag av 7 - hinna vara ledig. Jag ska göra mitt bästa för att ta hand om förmiddagen innan jag traskar till jobbet. Jobbar hela helgen och andas ut igen på måndag eftermiddag.


/E - förmodligen flicksnärtan hela helgen.


En annan sak i bloggvärlden som gör mig galen är dessa inredningsbloggar som envisas med att måla allt vitt. ALLT! Bah; Titta vårt fina toalettbord tidigare i utomordentligt bra och tidsenlig brunfärg, nu vita och lite shabby chic! Sabby chic är ljug. Inget såg ut så. INGET! Så sluta förstör gamla möbler!

Puh. Sådärja.

1 kommentar:

Anonym sa...

Den enda som får kalla dig flicksnärta är Jag.

/Pappa förstås