onsdag, februari 03, 2010

Foten.

Jag har ganska stora fötter. Det har jag alltid tyckt sedan jag blev lite väl medvetet om utseendet sådär i tonåren, har väl kommit över det där med fötterna nu. Dock märker jag att det är opraktiskt att vara storfotad. Jag köpte ju prima vinterskor i Åre, dom är stora, precis som mina fötter. Imorse var det extra tungt att gå till jobbet eftersom det kommit 2 decimeter nysnö och mina fötter fungerar ungefär som paddlar. Ett enormt motstånd byggs upp. Jag blev försenad, trött och svor nästan.

Annars är jag trött, väldigt trött. Stupade i soffan och sov en timma tills Helena kom, vore det inte för henne skulle jag ligga kvar där än. Vi åt grön ärtsoppa, gott bröd och ostkaka till efterrätt. Imorgon har jag recover-förmiddag och ska inte göra ett skit fram till kl 13 då blir det till att pulsa till jobbet igen.

/E

Inga kommentarer: