tisdag, februari 23, 2010

Inte alltid som man tänkt.

Det blev ju inte alls som jag tänkt mig! I morse kl 7 ringde jobbet och frågade om jag kunde komma in och jobba dagpass istället. Sagt och gjort, stormade till jobbet på cykeln i denna extremsnö. Jag var dock en bra handledare, men inte åt "min" student. Sedan höll inte tålamodet hela vägen. Nåja. Friska tag imorgon.

Jag vill verkligen gå och simma idag. Men det är sportlov, badet stänger om 2 timmar och jag har inte ens tänkt på middag än.

Nu står cykeln i förrådet. Det kan inte vara värt alla dessa svordomar och risker för benbrott. Cykeln plockas fram när marken är bar, som hemma i norrland. När cyklarna tas fram kan man vara säker på att det är sommar.
/E


En sak som gör mig lite trött är hur nya bloggar klättrar upp på bloggarnas topplistor, och hur de visar sig innehålla mest tuttar, läpp-plut och frånvaro av.. substans.

Inga kommentarer: