torsdag, februari 04, 2010

Inlägg nr 805

Jag dricker kaffe i grön velourdress under farmors hemvävda ullfilt och survar vidareutbildningar. Vet ni att det finns massor av vidareutbildningar för sjuksköterskor, men att jag ändå inte kan bestämma mig eller lockas av någon. Vi kan väl genomföra en liten omröstning! Var skulle jag göra mig bäst? Rösta i vänsterspalten. Vissa utbildningar går ju "fetbort", som t.ex. operation- och anestesisköterska. Hu.

Till hösten behöver det hända någonting nytt, av vilken karaktär som helst.
/E

3 kommentarer:

Anonym sa...

tänker att du kommer vara prima på så många ställen, men jag och P la våra röster på barnmorska och demenssköterska. Tycker du är suverän som klarar så långa arbetadagar och fortfarande orkar pilla på med alla loppisfynd och klänningsprojekt. Saknar dig!
Puss / S

Emilie sa...

Åh tack! Det är så härligt med människor som tror på en, speciellt när man inte tror på sig själv. Idag tvivlar jag på sjuksköterskeyrket överhuvudtaget efter en tung dag på jobbet, såklart. Imorgon ledigt!
PUSS!!

Emma sa...

Emilie, du skulle passa bra på ett ställe där du har tid att lyssna på människor. Vare sig de har det jobbigt eller inte. Jag vet ju att du gärna vill jobba på mottagning och jag tänker att du skulle passa bra på en bröstmottagning. Eller nåt liknande. Något ställe där du trivs bra, är du nöjd med jobbet så märks det och då kommer du förmodligen ha nöjda patienter också. Men jag vet att du fungerar super var du än är! Du är som en kameleont. :) Puss