torsdag, oktober 30, 2008

Kaffe!?

Jag trodde att jag aldrig skulle lära mig att dricka kaffe. Jag har heller aldrig haft någon önskan om att lära mig, och till och med tänkt undvika det. Nu har jag lärt mig. Jag dricker kaffe med mjölk och annat. Inget socker! Dock är jag upprörd över att ingen har varnat mig för kaffeandedräkten! Jag ångrar mig redan. Back to te!

Jag sitter på bibblan med näsan i böckerna och lär mig allt om stroke som ju är ett gigantiskt område, men mycket intressant. Jag är tydligen intresserad av neurologi! Tänka sig! Troligen inspirerades jag på Neurologmottagningen.

Vi har haft vår första frostnatt. Nu regnar det och jag sittstrejkar på bibblan, vem vill cykla hem i detta väder?
Alpha ikväll.
/E

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det sägs att det inte går att kommentera. Testing, testing.

Anonym sa...

lasa hela bloggen, ganska bra