fredag, oktober 24, 2008

Femte


Jaha. Då har jag packat ner alla mina ägodelar i 11 flyttkartonger, 4 papperspåsar, en blå ikeabag, några sopsäckar, plastpåsar samt i två papperskorgar. Möblerna är isärskruvade, ni kan ana min ergonomiska ställning (iofs har jag inte haft ergonomin med mig sedan jag flyttade in här, med tanke på mitt alternativa skrivbord).

Well well. Nu ska jag vänta på att Calle ska bli klar med sin packning, sedan åker vi en sväng till lägenheten med ett par kartonger. Kvällen spenderas i hans korridor, man måste ju få känna på att man är student innan man bli seriös och sambo.

Imorgon åker vi till Ikea och köper en säng. När jag skulle lyfta upp min för att skruva av benen så lossnar ett av sig själv... en tidsinställd bomb möjligen.

Jag tycker att Du ska spendera din fredagkväll rensandes golvbrunnen under badkaret. Blä för det!
/E

5 (bara 2 kvar), Gud skapar alla vattenlevande djur och alla fåglar efter sina slag.

Inga kommentarer: