måndag, oktober 20, 2008

Första dagen igen.

Dag 1. Gud skiljer ljuset från mörkret, och Gud kallar ljuset för "dag" och mörkret för "natt".

För att spinna vidare på gårdagens rubrik.. Och nej, det behöver inte betyda att jag är fanatiskt troende. Utan bara att jag tycker att det är lite mysigt med historier, och spännande att kunna. Kalla det vad du vill.


Tillbaka till skolan efter tre veckors praktik. Vi hade föreläsningar på förmiddagen, sedan lunchade jag och Emma på stan. Uppenbarligen blev det en liten shoppingrunda också, eftersom jag har med mig en HM-påse hem. Jag som bara skulle på myrorna...

Målarna är i full gång i lägenheten. Vi hoppas att dom bli färdiga den här veckan så att vi kan flytta in i helgen. Mitt huvud är fullt av möbleringslösningar, utgifter och möbler som saknas. Arbetsrummet ser ut som kaos i min fantasi och det ger mig magsår. Jag försöker lita på att det blir bra, och försöker intala mig själv att allt inte behöver vara perfekt från dag 1. Men..

/E

Inga kommentarer: