söndag, mars 15, 2009

Sköna Söndag!

..Det trodde ni aldrig att jag skulle skriva va?

Idag har jag en heldag vid köksbordet. Frukost först. Sedan förmiddagskaffe och DN, klipp&klistra i receptbok (var det inte skamligt länge sedan jag hade recept i bloggen??), plugg, surfande och bloggande. Jag har även planterat gräslök, krasse och smultronfrön samt planterat om mina tomatplantor (detta gjordes dock inte vid köksbordet).


Nu eftermiddagskaffe vid köksbordet över något som är mindre trivsamt än DN's kulturbilaga, nämligen en vetenskaplig artikel, Partnering with patients - a concept ready for action. Hurra.

Fint är att mina kruktulpaner blommar och att jag förtjänar en klapp på axeln för en sötfri dag! Söndagarna räknas ju inte som helg med avseende på sötsaker och mitt bättre liv. No sweets, inte ens det godis som blev över igår.
/E

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som en superskön söndag! Hoppas veckan blir lika trevlig!
SöndagsMoa