torsdag, september 18, 2008

SAMBOS, HURRA!

Imorgon ska jag och Calle ut på krogen med ett gäng och fira att VI BLIR SAMBOS DEN FÖRSTA NOVEMBER!! Hurra hurra hurra! Igår tittade vi nämligen på en lägenhet, 3a på ca 70kvm med balkong i söderläge mot gård, stort vardagsrum och ett riktigt kök (sånär som på avsaknad av fläkt ovanför spisen). Vi stod inte först i kön till den så vi har gått på nålar i ett dygn. VI FICK DEN och vi ska få välja NYA tapeter i HELA lägenheten. Hurra igen!

Nu återstår bara problemet med min lägenhet. Jag litar dock på att det löser sig.
/E

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vad spännande Måusen, Grattis!! :) Jag ska uppdatera min blogg, men det händer för mycket hela tiden, så då blir det att jag inte skriver alls. ;) Pussis

Anonym sa...

Grattis Darling!! Och grattis till Calle att han får en så hutlöst härlig roomie! Det kommer bli fantastiskt, nu ska här bakas det lyckliga brödet och göras riktig mat! Ååå detta är du så värd vännen! Alla pussar och kramar i världen...på ett villkor...lova att inte börja kalla Calle för "Min sambo"...då blir jag galen och tar tillbaka allt! Sara

Anonym sa...

En lägenhet för mycket är väl förresten en världslig sak...sa Karlsson och sprätte med fingrarna!

Anonym sa...

Ooo oouw jag tror någon försöker fly från hemtentaskrivande...vad gör jag på din blogg överhuvudtaget?

Emilie sa...

HAHAHA! 4 kommentarer tänkte jag HURRA! Tokunge :) Tack så mycket! Du ska få komma på fika varje kväll hos mig och MIN SAMBO. Hahaha! Nä, jag kommer nog fortfarande att kalla honom för Calle, som han heter.

PUSS!
Och, en hemtenta är väl en världslig sak!

Paula sa...

Grattis syster!! Vad glad jag blir för er skull :) Vilken tur ni hade, jätte roligt! Massor av Kärlek

Anonym sa...

em och c, HURRA!
Jag blir så glad!
Ikväll ska vi fira, jag kanske till och med svingar min arm.

pusspuss

Anonym sa...

Grattis grattis! ^^