fredag, maj 23, 2008

Två steg för mig!

Skrev HBM4-tentan igår. Pust och stånk, men det gick bättre än väntat. Efteråt gick jag mitt första introduktionspass på äldreboendet där jag ska jobba i sommar. Det verkar himla bra, men jag är ändå sugen på att förändra - alltså ett ultimat läge.

Idag, och följande 3 dagar ska jag spendera största delen av min tid på HUB med studier. Sitter nu och läser om hjärtsvikt (Nej er kan jag inte lura, ni märker ju att jag faktiskt bloggar). Renskriver alla mina anteckningar på dator och tror mig ha hittat ett bra inlärningssätt som inte ger skrivkramp. Hade ont i handen hela kvällen efter de många sidor jag skrev på tentan.

Kärnkraft. Nej. Men inte heller elektrisitet från Polen som eldar med kol. Not much better och allt kan inte förändras över en natt.
/E

Inga kommentarer: