tisdag, maj 06, 2008

Jo kanske jobb!

Jag blev galen och mailade min ansökan till alla enhetschefer på de två privata äldrevårdsföretag som finns. Dagen efter ringde de från två ställen och jag var på intervju idag. Hon verkade nöjd och jag också. Vi får se om hon hör av sig. Hon erbjuder 93kr/h. Mina andra vänner som ska arbeta som undersköterskor inomlandstinget med samma erfarenhet av vården som jag får mellan 103-125 kr/h (Hon som får 125/h får mer än nyutbildade sjuksköterskor. Great). Tjänar landstingsundersköterskor mer än privat anställda inom äldrevården? Vad kan jag kräva!?


Nej. Jag är inte inne på msn så mycket nu för tiden och det är befriande. Msn är en tidstjuv och den tiden finns inte just nu. Kanske nån kväll snart.
/E

1 kommentar:

Anonym sa...

Weiiiiiii!!! Grattis, jag håller tummarna!!! Puss på dig finaste Uggla