tisdag, maj 06, 2008

Tampong för Honom

Jaha. Då har det kommit en ny tampong -för killar. Och med det menar jag, För killars skull. Det är nämligen inte bara en tampong som inte skaver när du tränar, du kan även ha sex med den i! Det är en tuss utan snöre som stoppas upp så långt det bara går. När du vill ta ut den så blir det till att krysta.

Det värsta. Bilden på deras sida visar en glad kille med tampongerna i ena handen och ett paket alvedon i den andra, och texten No More Excuses.

En kvinnoförtryckande tampong! Jag har då aldrig hört nått så knäppt. Det konstigaste är att dom försöker maskera det hela med att man kan bada med den och att den inte skaver när man tränar. Men så är ju alla tamponger.

/E

5 kommentarer:

Anonym sa...

OK ska vi göra en favorit i repris från CocaCola Zero??? Fy fan för världen, yippie för vår!!

Anonym sa...

Vad i helvete! Inget ont mot tampongen i sig, när jag såg den första gången (på http://www.menskopp.se/shop/) tyckte jag att det var en jättesmart idé. Men hur kan en hemsida som i övrigt så uppenbart vänder sig till kvinnor, välja att använda sig av nidbilden av kvinnor som frigida och manipulativa? Smickrande, jävligt smickrande... Åh, vad sugen jag blir på att köpa deras produkt... inte.

Anonym sa...

EEeh hallå??? Har du sett deras Förlåt "Vi tänkte bara skoja, men det går visst inte att skoja om kvinnors sexualitet...(era pryda jävla töntar) och det är faktiskt kvinnor som har gjort annonsen" Jo det går att skoja med kvinnors sexualitet, däremot inte om att kvinnor nu inte kan säga nej om de inte vill ha sex under mens... och så blir det ju naturligtvis en HELT annan sak om det är kvinnor inblandade i annonsen...givetvis är inte dessa kvinnor en del av problemet...JAG BLIR GALEN

Emilie sa...

VA!? Ett förlåt!? Var då nånstans? Jäkla töntskallar dom är. All of them. Vi gör en kupp och bränner deras tampongfabrik. Eller typ.. hackar deras sida så att ingen kan köpa! ;P Puss!

Anonym sa...

På sidan bredvid annonsen!! Man blir galen, världens töntigaste försvarstal! Jag är såklart på en nedbränning av fabriken eller nått annat i den stilen (Kan dock inte vara behjälplig i hackning av hemsida...inte min starkaste sida som du vet...) Puss puss puss Uggla