onsdag, maj 14, 2008

Check

Nu. Nu har jag fått jobb här i Linköping på ett äldreboende. 3 veckor kommer jag att jobba på en demensavdelning som verkar alldeles underbar! 2-3 veckor på en sjukhemsavdelning där jag kommer att utveckla mina sårvårdskunskaper.
Jag har varit på tre olika arbetsintervjuer, men den senaste lämnade jag med en härlig känsla. Dom gillade mig direkt ;)
För er som undrar kommer jag att vara hemma i Östersund 3-10 Juni och fira systers student. Sedan kommer jag även att vara hemma den 16-23 juni och i augusti antingen från den 3e eller 12e. Det festligaste är att jag, Fia och Sarah kommer att bo i samma by -som back in the days!

Nu när det är löst får jag lägga resten av min energi och min tid på plugg plugg plugg. Och körkonsert på fredag.

Har hjärnan obegränsat utrymme för kunskap? Min känns hela tiden full.
/E

Inga kommentarer: