söndag, maj 18, 2008

14 matlådor


Idag förtjänar jag en klapp på axeln! Först plugg sen träning. Och sen till det stora! Jag cyklade till Willys och köpte ett kilo köttfärs och lite annat. Nu har jag lagat mat i en och en halv timma och lyckats åstadkomma typ 14 matlådor. Köttfärsbiffar, köttfärs med ris och grönsaker, grönsaksgryta, chili con carne. Jag överlever nog tentaperioden trots allt! Inte speciellt dyrt blev det heller. Eldorados grönsaker is the shit.

Jag har bestämt vad belöningen ska bestå av när tentan är gjort -En tur på indiska och kanske köpa dom där fina sandalerna!
/E

3 kommentarer:

Anonym sa...

Aaaah matlådor är bra...sandaler bättre! KÄMPA PÅ!!! Ugglan

Anonym sa...

HEJA EMILIE!! som gör matlådor, pluggar bra till en jävla massa tentor och KLARAR MUPPSTATISTIKEN!!! du är bäst.
pepp pepp.
puss

Anonym sa...

Haha, dina tanter? :) Mycket möjligt... Var det där du hittade potatisen i toan? :) Puss