söndag, januari 20, 2008

Solen i ögonen


I förmiddags passade jag på att ta en promenad. Det var ett bra beslut. Solen sken och det kändes vårigt! I samma stund som jag kom in och stängde dörren bakom mig var himlen grå igen. Jag saknar snön, snowboard och solen i ögonen.

Har pluggat idag och läst ganska mycket. Hjärtsjukdomar och läkemedel. Intressant och väldigt skönt att plugga hemma. Jag har tydligen inte så svårt för det som jag alltid trott. Jag pluggar mycket effektivt nu i jämförelse med hur jag pluggar under tentastress. Jag gillar omtentor och ser det verkligen inte som ett nederlag, utan som ett andra inlärningstillfälle, som en sann PBL-lärare skulle ha sagt. Haha :P

Jag har även bakat det lyckliga brödet och det blev lika gott som sist! Jag ska snart trampa iväg och bli stark på friskis skivstångspass. Och jag är väldigt kär och glad.

Bilden är tagen på världens mysigaste café i Prag.
/E

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken underbar blogg, glad jag blev av att läsa den. Tows

Unknown sa...

Helt rätt inställning gumman!

Puss,
Pappa