söndag, januari 06, 2008

Sinnesstämning

Ännu en skön dag börjar lida mot sitt slut. Jag känner igen mig själv, mitt lugn och min positiva anda som jag brukade ha. Nu kommer jag tillbaka. Jag har tänkt ut några taktiker för att behålla detta och det ska fungera. Jag kände ett skönt lugn under min promenad hem. Detta när jag kommit över stressen över en students ekonomi. Beviset på att jag faktiskt kommit över den är att ännu en resa är bokad i år. Jag Sofia och Sara åker till Budapest några dagar i Juni. :) Vi ska shoppa, dricka drinkar och ja ok..uppleva kulturen!


Brödet som jag bakade är världens godaste, världens nyttigaste, gör dig lycklig i själen och är dessutom ruggit lätt att göra. Det ni! :) Någon som vill ha receptet?


Dom här kärleksvantarna är nog det sötaste jag sett idag!

I övrigt har jag gjort några härliga upptäckter. Bland annat att korsord is the shit!
Nu ska jag somna med ett leende på läpparna. Om sju dagar åker jag och Calle till Prag.
/E

5 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA tack för att du tror på mig din sill!

Anonym sa...

Underbart, vilken härlig blogg det här var att läsa! Jag vill ha receptet. Puss Towa

Anonym sa...

Ja jag menar det! om kroppen mår bra av att gympa, hur gravid man än är så kan det väl omöjligt vara dåligt? Vi dansar just nu hela familjen med musik på högsta volym, sånt gör mig glad! Saknar dig redan förresten!! ÄLSKAR att vi ska åka tillsamamns i sommar!

Anonym sa...

Men jag skrev ju och tackade du missade väl inte det? pussen /Towa

Anonym sa...

JA! Jag vill alltid ha recept på allt som är gott och lyckligt och nyttigt. =D