lördag, januari 12, 2008

Semlan

Nordic Battle Group. När jag såg den första reklamen för det så trodde jag att det var ett TV-spel. Ett skämt. Sedan insåg jag att det troligen är ett alldeles utmärkt sätt att locka vapen-kåta killar/tjejer. Det ser ju jäkligt coolt ut. I den broschyr man får hem (reklam) finns det med en lista på vilka coola vapen och tillbehör man får, och massa coola bilder. För vem skulle kunna tänka sig någonting annat om ett land i krig. Coolt.


Igår fick jag massor gjort. Idag ska jag packa, plugga och äta semla med Calle. Imorgon åker vi till Prag!!
/E

2 kommentarer:

SaraS sa...

Ja. men är inte livet ett tv-spel...sagan om en fantasi...?

Ha det bäst i Prag nu favoritSemlan! Ugg Ugg

Anonym sa...

är det i Prag du är alltså? Jag har letat överallt på Msn ;) towis