torsdag, oktober 13, 2011

Törrt

Det går längre och längre mellan inläggen här vilket får förklaras av att jag känner mig tjatig i mitt mammaliv och ju egentligen bara har det att skriva om :). Och så har jag svårt att hitta en lagom nivå i hur mycket jag lägger ut på internet och inte. Och ptja, jag har ju inte all tid i världen. Samt att vid senaste försök att publicera inlägg blev det error.

I måndags bjöd jag in de mammor jag gick vattengympa för gravida med och deras söner (ja, bara jag av oss 5 fick en dotter) på soppa. Härligt! Vi har bestämt oss för att i november gå ut och ta en "after baby" och vi längtar!

I övrigt har vi idag vinkat av vårt besök av Esters hederstant Sara samt promenerat runt ån i sol och kall vind. Vi har haft fina dagar och upptäckt hur bra det nya kaffet Babettes Kafferi är. Idag hoppas jag att min kära har tid att möta mig där för afternoon tea. Skruttungen sover redan för andra gången idag, hon har nämligen lagt sig an med tidiga vanor..

/E

1 kommentar:

Petra Li sa...

Jag gillar dina mammalivinlägg! :) Kram kram!