tisdag, maj 19, 2009

Weddinget

Det har varit tyst från mig några dagar. Har ni saknat mig? Jag har varit sysselsatt med annat så här i slutspurten.

Bröllopet i helgen var mycket vackert och inte ett öga var torrt. Jag och syster sjöng och är nöjda med framförandena. Middagen var fantastiskt god! Jag som älskar mat hade, tack vare studentsittningar, glömt hur gott det faktiskt kan vara på så stora tillställningar. Det går ju faktiskt att servera riktigt god mat till 41 gäster, utan att den ska vara kall eller dåligt tillagad. Ett bevis på gott serveringsvett är att C fick sin mat efter mig som satt bredvid, istället för när alla vid bordet fått sin. Som sistnämnt brukar det nämligen vara på studentsittningar. :)

Imorgon är det framläggning av uppsatsen! Hurra.
Lägger upp lite bilder från bröllopet vid annat tillfälle.
/E

1 kommentar:

Linda sa...

som ett litet, litet försvar till de hemska studentsittningarna är ju att personalen jobbar gratis;)