tisdag, maj 26, 2009

Sol i sinne

Jag tror jag älskar min balkong! Idag var jag på skolan till halv 11, därefter har jag suttit på balkongen och njutit av ledighet och kravlöshet. Det är fantastiskt! Jag rykte till och med en skönlitterär (!) bok ur bokhyllan och läste utan ett uns dåligt samvete. Några blommor stod och trängdes i krukorna, så de fick nya lite mer rymliga krukor att sola sig i. Tomatplantan har fått småsmå russinstora tomater och jag väntar ivrigt på tillväxten!


Jag tror att jag ska smyga ner till systemet och köpa vin till halloumimiddagen på balkongen. Jag har fredagskänsla fast det bara är tisdag! Fantastiskt!!

Om någon dag tänker jag lägga ut bilder på klänningar som kan få följa med mig på examenssittningen på lördag. Ni ska få rösta.

I övrigt är mitt vita skinn nu mer åt det röda hållet, för att inte säga knallrött..
/E

Inga kommentarer: