söndag, maj 10, 2009

Plats

Uppdaterar jag för lite? Det beror mest på att det skapats en hemlig blogg för 4 före detta östersundsflickor där det skrivs om allt.

Jag kan ändå berätta; Jag och C har tidigare haft ett arbetsmiljöproblem i form av vårt kaosarbetsrum. I förrgår mätte vi allt i rummet och klippte ut små pappersmöbler i rätt skala. Sedan möblerade vi om över middagsbordet. Igår inhandlades hörnskrivbord till C. Nu har vi alltså varsin vettig arbetsplats och till och med en gästsäng i rummet! Jag har skruvat hyllor idag och trivs riktigt bra vid mitt skrivbord.

Igår var det 25-årshemmafest, det var himla festligt för det fanns ett discorum med diskokula. Och shots (i plural). Räknas pizza som söndagsmiddag?
/E

1 kommentar:

Paula sa...

Vad bra att ni fått till det så det får plats som både arb.rum och gästrum! :)
Vilket var discorummet ?
Puss