onsdag, maj 13, 2009

Upp upp och iväg

  • Godkänd utan kompletteringar på Bröstcancer & Identitet-föreläsningen, Yeeey!
  • Om några timmar avklarad kommunikationsuppföljning
  • Om en vecka avklarad framläggning och opponering!

Sedan EXAMEN!


På fredag åker jag och C mot Öregrund. Faster Karin ska gänga sig med Harry och jag ska sjunga på bröllopet.

Under morgonens sömn födde jag tydligen barn hemma, mamma tyckte att bara hon behövde åka till sjukhuset efteråt och att jag och bebisen (som var en docka?) kunde stanna hemma.
/E

Rättelse: Boken Diagnos Duktig är inte längre efterlyst. Den stod så snällt i min bokhylla trots allt.

1 kommentar:

Towa sa...

Hej vännen, tror du inte att det är enkelt att bara kryssa i JA-rutan utan att tänka efter? Snart tar du examen, det är så grymt! Puss