måndag, juni 16, 2008

Vinden har vänt!

Jag klarade tentorna!! Både HBM omtentan från T3 och omvårdnad/HBM T4. Nu är det bara en liten sketen läkemedelsberäkning kvar, sen är jag klar med allt fram till T4. 66% sjuksköterska -thats me! Det är underbart att känna hur hårt arbete ger frukt. Jag har kämpat sjukt mycket, och nu fått belöningen. Jag skrek rakt ut på arlanda när Calle läste upp alla G:n för mig på telefonen. Jag trodde inte att detta var möjligt och har dubbel-trippelkollat resultaten. Det var möjligt!

Budapest var GRYMT. Bilder och några rader om det kommer snart. Vilken resa vi fick! :) Nu blir det några dagar i Östersund, sedan midsommar i hälsingland med Calle som jag inte träffat på 3 veckor! Vi åker tillsammans ner till Linköping på söndag och jag börjar jobba på måndag.

Life is good.
/E

4 kommentarer:

Anonym sa...

Finns kort på min blogg nu! ;)

Anonym sa...

Kan inte annat än vara grymt imponerad av din insats. Du är beviset på att allt är möjligt bara man verkligen vill :)
Mkt mkt bra jobbat.

Ha en fortsatt trevlig sommar så ses vi i augusti

Mvh
Maria Carlsson

Emilie sa...

Hej Maria! Tack, jag tror knappt att det är sant själv! Vad kul att du läser, hur hittade du hit?

Ha en bra sommar du också! Vi ses!
Kram!

Anonym sa...

Grymt Emilie! Nu finns det inget som kan stoppa oss fran en rolig uppsats =)
Stor Kram